Onsdag

Heej :) jag har precis atit och ar proppmatt. Kyckling med potatis i ugnen och senapsas till det. Mmmm!
Inatt kunde jag inte sova igen, vet inte vad det ar med mej men jag ar inte trott. Ligger och laser till lang in pa natten, men det funkar inte iallafall. Kanske har mycket att tanka pa ju nu eller sa beror det pa varmen, ah jag vet inte.. hoppas det gar over iallafall.

Idag ar iallafall molnen bortblasta och solen skiner som aldrig forr. Ska snart hanga lite tvatt, det kommer torka pa 2 minuter haha. Trakigt att allt blir sa himla stelt bara.
Idag hade jag sonder en jattefin ljusstake. Poff sa det bara sa lag alla 'luktblommor' jag hade i och ljusen pa golvet. Och ljusstaken i 1000 miljoner delar over hela golvet!!! Lycka till att fa upp alltig. Det ar ju som sma minimala glasbitarna som gor ondast att fa i foten, sa det blir att ga runt i flippflopps i dag.

Motet igar gick bra. Fick betalt igar ocksa, sa skont! Men an sa har inte elen blivit dragen. Typiskt grekland. Forseningar, forseningar och annu mer forseningar. Om man ska bygga hus har nere maste man skriva pa ett kontrakt pa att om dom inte ar klara det datumet som sagt sa for dom betala hyran for den manaden eller sa for som helt enkelt inte betal. Gissa om det blir fart i dom da, hahahahaha.

Idag ska jag pa lakarbesok, eller ja iallafall boka en tid. Hoppas bara det ar oppet har nere, det ar ju onsdag idag och affarerna stangda pa eftermiddagen. Vet inte om det galler lakarmottagningar ocksa.. far ga ner och kika iallafall. Det ligger anda sa nara.

Nu ska jag ata en Twix, kopte ett 3-pack igar. Likabra! Dom gar at kan jag saga.
Ha en fortsatt bra dag,
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0