Onyttig

Gud vad jag ar onyttig. Igar at jag pizza till middag och aven idag till lunch (rester). Sen har jag under hela dagen bara atit masa sotsaker. Hemsk! Jag maste sluta med det. Men det ar inte det lattaste nar det ar sa nara till allting haha.

Satt och forsokte utbilda mej sjalv lite mer i Photoshop for en stund sen och sa ba POFF fastnade programmet och nu gar det inte att oppna upp det igen :/ Nan som vet why? Jag kanner bara "NEEJ", eftersom att jag borjar fatta hur man ska gora nu och ville prova pa. OH! Racker det inte med att jag ar ensam hemma och har sa trakigt att jag inte vet vart jag ska ta vagen?

Fick en till kommentar av en tjej som brukar lasa min blogg. Yey, liv i bloggen. Ursakte om jag tjatar om det men jag blir sa himla glad! :)
Oj, nu kurrar magen. Dags for middag kanske? Har helt glomt bort maten idag. Som sagt for mycket onyttigheter. Maste skarpa mej nu.

Tankte pa en grej. Laste i en blogg dar jattemanga skrev till henne att hon skulle lagga pa sej nagra kilo och hit och dit. Ni som laser mycket bloggar vet nog vilken jag menar. Men jag blir sa himla sur pa sanna manniskor. Jag ar ocksa smal och har svart att ga upp i vikt. Men jag har accepterat att det ar den jag ar. Finns ingen som ar "normal". Finns inget levande exempel pa hur man ska se ut. Bara en massa retusherade bilder som far folk att tro att dom ar perfekta. Men vet ni vad? Ingen ar perfekt. Och att ha se bra ut och ha en fin kropp racker inte alltid, eller oftast inte. Det ar insidan som raknas och haller i langden. Sa ar det.
Alla manniskor ar fina pa sitt satt. Vad glad och stolt for den du ar!

Oj juste, middag var det.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0