Problem i bloggen

Jag har varit tvungen att ta bort tva inlagg for att efter nan timme blir bilderna bara kryss : /
Ar det sa med er blogg ocksa eller ar det bara min som strular? Aja.

Sitter och lyssnar pa musik, sjunger med lite da och da. Det lar ju horas over hela omradet med tankte pa att balkongen star oppen. Ah, orkar inte bry mej. Jag har trakigt och vill sjunga sadesa ;)
Vad har jag gjort mer..? Atit, atit och atit lite till. JO juste, jag har jagat en jattemygga. Ni vet dom ser ut som flygande spindlar? Fyfan. Jag fick smyga pa den, jag ville inte att den skulle hinna flyga ivag innan jag smallde till den. For hade den forsvunnit nanstans in i lagenheten hade jag absolut inte sovit har inne. Tur att den inte hann blinka forren jag hade smallt till den da. 1 - 0 till mej!

Jag vill ha goooodis. Varfor kan inte grekland ocksa ha gott godis som Sverige? Istallet har dom bara massa harda karameller som smakar tval och parfym. Gott liksom.
Ah, nu drommer jag om cola/fruktnappar, colaflaskor, lakrits, gelehallon..

Idag har jag haft hemlangtan. Eller nej, jag vet inte vad jag haft langtan efter. Sakerhet tror jag. Det ar sa mycket som snurrar i mitt huvud just nu. Kan inte beskriva vad jag vill/kanner, ingen ide att skriva om det. Kanner mej forvirrad bara. Det gar nog over.
Igar kom min faster, tva kusiner och kusinson ner. Fast till Ioannina till min farmor och farfar. Forhoppningsvis kan jag aka dit och traffa dom nasta helg. Har ju inte traffat dom pa 1 ar. Sjukt vad tiden gar fort!

Finns inget att se pa Tv heller, ingen film vi har vill jag se pa. Jag har ingen lust for nanting just nu faktiskt. Ska fortsatta lyssna pa musik, det brukar hjalpa :)
Oj vad mycket babbel det blev..

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0