Regn

Hallo i stugan! Nu satte jag mej precis vid datorn, har hunnit lasa lite mail ocksa. Mest reklam trakigt nog, bara att rensa bort. Haller pa och steker pannkakor. Orkar inte ga och handla nagot annat att ata nu iallafall, men pannkakor gar ju alltid ner. Coca colan ar saklart pa plats ocksa.

I dag hade jag tankt att shoppa, men sag att det var lite molnigt. Jag gjorde mej i ordning och var precis klar sa hor jag att det borjar aska jattemycket. Tva sekunder senare sporegnar det, varldens storsta droppar. Det blev nastan oversvamning dom 5 minuter det regnade. Sen poff sa borjade faglarna kvittra och solen lysa igen. Det blev ingen shopping iallafall, for affarerna stanger klockan 16:00 har uppe hos oss, och da var klockan redan 15:00. Det far bli i morgon nar alskling anda jobbar kvall och kan folja med. Alltid roligt med sallskap, fast ibland kan jag tycka att det ar skont att ga ensam ocksa, ta sin tid och prova.

Helt sjukt hur fort vadret forandras har nere, inom en timme kan det ha varit sol, regn, aska och sen ar det sol igen. Som om regnet aldrig varit. Haha! Ratt skont faktiskt. Men egentligen sa ar det bra om det regnar lite da och da, det blir sa torrt annars. I juli/augusti finns inte ett gront trad nanstans. Allting ar gult eller svart efter brander. Synd..

Nu maste jag vanda pa min pannkaka innan DEN blir brand. Kom och tanka pa en sak. Varfor blir den forsta pannkakan aldrig bra?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0