Saturday

Hej bloggen! :) Ah, fick en mysig kommentar av en lasare. Tyvarr har hon ingen blogg men tack sa jattemycket Bea. Roligt att veta att det ar fler an bekanta som laser. Super! :)

Idag har vi varit och kopt en flackt. Jag doooor vad skont det ar. Nu kommer jag kunna sova mycket mycket battre. Egentligen ville vi ha en som har langa "ben" om man kan saga sa. Men alla var slutsalda och skulle komma in nan gang i mitten av nasta vecka. MEN jag kunde inte vanta sa det fick bli den lagre. Ah det funkar det med. Luft som luft!

A ar och moter upp vart lilla besok. Han ska bara stanna over natten men lagenheten ar iallafall ren nu. Alla klader bortplockade fran sangen. Skont att vara klar med det ocksa. Nu skulle jag egentligen behova skolja av balkongen ocksa. Men det ar sa jobbigt med slangen. Man maste liksom dra ur tvattmaskinen och satta in den dar. Daligt planerat av dom som bygde huset, jag menar alla behover val en slang ute pa balkongen?

Ikvall ska vi ut pa "bouzoukia". Mer exakt ska vi ga och se Oikonomopoulos och Gonidis. Hoppas det later lika bra som jag hoppas i mina oron, hahaha.

Nu kommer dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0