Saturday night

Heeej!
Ah jag ar sa glad och nervos. Kommer ni ihag att jag praktiserade for nan manad sen i Glyfada? Ni vet dar alla kandisar haller till?
Men iallafall, jag larde kanna Hope (Elpida pa grekiska), hon som ager solariet dar. Hon ar fran New York, har tydligen spelat in filmer och sant. Hur som helst sa ringde hon mej och sa att hon och resten av tjejerna ar bjudna pa en 'hemlig' middag ikvall med upptradanden och ville garna att jag foljer med. Bl a hon som tavlade for grekland i Eurovision, Kalomoira. Spannande, spannande!
Men nu till mitt problem, VAD SKA JAG HA PA MEJ?! PANIK! Hur ska jag ha haret? Jag har ju inte hunnit varit hos frisoren och klippt mej heller. 

Jag har precis tryckt i mej lite kakor och Oboy. Men maste snart ivag och handla for morgondagen i mataffaren. Sondag = stangt! Haha.
Nu ska jag ga igenom och prova klader som kan tankas passa till ikvall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0