Saturday

Heej! :) dalig uppdatering som vanligt. Men det finns faktiskt inte sa mycket att skriva om.
Idag akte jag och alskling till 'stan' och gick runt i lite affarer. Hittade i n g e n t i n g. Sag ett par jattesota oppna pumps med ratt hog klack i graddvitt med en svart rosett. Fina, men hmm jag maste tanka pa det. Haha!

Vi akte runt i minst en halvtimme och letade parkering,nar vi tillslut hittade en och vantade pa att bilen som skulle aka skulle aka sa POFF kom en annan bil och tog var plats. A gick ut och sa till dom att vi faktiskt vantat innan dom sa far han till svar:"  ja men vada, ni hade ju kort langre fram". JA idiot, det ar klart jag staller mej langre fram, vart ska jag ta vagen? Stalla mej jamsides med bilen sa den inte kan backa ut? Eller ska jag ta med mej kikare sa jag kan se fran 1000 meters hall att dar finns en parkering. IDIOT! Det skulle varit mitt svar.

Iallafall, efter att ha gatt runt en stund i alla affarer sa ville A fika, men inte jag. Jag var hungrig (som vanligt), sa vi akte ner till Pireus och at pa en resturang vi varit pa tva ganger tidigare. Gott gott och matt matt! Men nu nar jag kanner efter borjar jag bli lite smahungrig igen... hm, kakor?

Nu sitter jag har med mitt grekhar (Anna du vet vad jag menar). Inte lockigt, inte rakt och MED volym. Men jag kande att mitt har nog maste fa vila ett tag fran fon och plattang. Jag kan sluta lura mej sjalv att produkterna skyddar haret. Strykjarn som strykjarn.. haha. Stackars mitt har!

A ligger bakom mej och snusar, men maste vacka honom snart for vi maste ga och handla mat till i morgon. Mataffarerna ar stangda i morgon. Annars far vi svalta.. :)
.. han vill inte vaknaa, men han maaaaaaste. Nu ska jag kittla honom under foten med mitt har. Hoppas jag inte far en spark i ansiktet bra.
Oh juste, pa tal om det. Igar forrigar pa stranden satt jag och laste och helt plotsligt kanner jag en hard small i huvudet, (trodde jag skulle svimma, haha) Jag fick en(blot) javla tennisboll, i varldens fart rakt i huvudet. HAHAHAHAHAHAHA!

Nej nu maste han vakna,
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, du är rolig du Dina!

"jag känner att mitt hår behöver vila från plattång/locktången" - hur länge då? 1 dag, 1 timme? :p

2008-06-07 @ 18:12:57
URL: http://heyimanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0