Sen uppdatering

Hej bloggen! Jag har inte orkat skriva forren nu. Jag borjar namnligen bli sjuk :/
Det borjade med huvudvark och nu har jag lite feber. Jag tycker synd om mej sjalv som inte har nagon som tar hand om mej. A jobbar kvall och kommer hem kl 06:00. 

Pa dagen nar jag fortfarande madda bra var jag inne i stan pa en liten impulsshopping. Det blev lite nya toppar och smycken. Ska tillbaka nan dag i veckan och kopa lite saker jag inte var helt saker pa. Bl a tva halsband, ett armband och en klanning. Hoppas klanningen finns kvar.. jag far be A snallt att skjussa in mej i morgon bitti. Fast jag vet att han kommer tvinga mej ligga i sangen och vila :) Sotnosen min!

Jag tittar pa matchen ocksa, Grekland - Sverige. Tycker den ar ratt seg. Antingen sa star lagen och bara passar dom emellan i 5 minuter eller sa ar det nan som blir sparkad, knockad eller puttad. Det kommer sakert sluta 0 - 0. Bara for det blir det val massa mal nu nar jag skrivit det har. Haha!

Nu ska jag titta vidare pa matchen och dricka lite oboy med lite kakor :)
Ha en fortsatt trevlig kvall/natt,
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0