Stranden

Heej bloggen! Har precis frashat till mej efter dagen pa stranden. Ah vad skont det var :) Skulle kunna legat flera timmar till. Men det finns ingen resturang eller nanting i narheten av den stranden. Efter ett par timmar av sol och bad blir man riktigt hungrig.

Snart ska vi ivag och hyra film och kopa lite smat och gott till den. Det blir annu en filmkvall pa balkongen. Det ar supermysigt tycker jag och sjalvklart skonare. Det ar ju sa himla varmt pa kvallarna. Det gar inte att sova. Sa man haller sej ute sa lange som mojligt. Som jag skrev igar sa hade jag garna flyttat ut mina sang pa balkongen. Om det inte vore sa att vi bodde pa forsta vaningen hahahaha. Raddis!

I morgon ska vi till en nojespark. Som Gronan. Men det ar inte alls lika roligt. Antingen ar det smabarnkaruseller eller sa ar det verkligen extreme. Det finns ingen mellan ting, sa det blir ingenting annat an radiobilar och lotter for min del :) Men det ar roligt att aka iallafall. Kul att se folk som verkligen satter sej i dom dar hemska sakerna hahahaha.

Nu maste jag kla pa mej och ga ivag till videoaffaren. Ha en trevlig kvall,
Kram



Mina strandlockar.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0