Sunday

Hej! Oj vad jag ar dalig pa att blogga haha, men det finns fortfarande ingenting roligt att skriva om.
Ar hemma med A's brorsa. Min lilla alskling ar och jobbar. Och vi har precis sett pa Pirates Of The Caribbean - Dead Mans's Cheast. Har sett den forrut men jag gillar dom filmerna, plus att det var lange sen jag sag den.

Det ar for varmt for att ga ut an sa lange. Det blir att lasa lite bloggar, se pa nan mer film och seeeeeeeeen ga ut. Det blaser faktiskt valdigt mycket har idag. Helt molnfritt, supervarmt med typ orkanvindar :/
Ska snart ata ocksa. En valdigt sen lunch men iaf haha.


Maste lagga in en supersot bild jag redan lagt in en gang. Men man vill bara ata upp den lilla grisen,
eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0