Sunday

Heej pa er! :) Satte mej preci vid datorn. Har varit riktigt trott idag. Det blev ganska sent i gar, plus att jag och A har storstadat hemma. Skont att det ar gjort iallafall.

Igar hade jag det supertrevligt. Jag blev hamtad klockan 22:30 av tjejerna, men framme en timme senare. Det var jattemycket trafik och sen var det ju det dar med parkering. Vi akte hur manga vandor som helst och tillslut hittade vi en.
Massa god mat, trevligt sallskap och upptradanden/musik. Kan det bli battre?
Det var bade artister och programledare dar. Oj vad folk ser annorlunda ut i verkligheten. Kande knappt igen folk jag ser pa tv varje dag. Pinsamt, hahah!
Bilder kommer nan dag i veckan, har ju bara min mobil och det kandes sa lojligt att sitta och knappa med den dar inne. Men dom andra tjejerna tog en del bilder som jag hoppas fa over till min dator :)
Efter hundra timmars panik och angest valde jag iallafall en hallonfargad klanning med vita och guldiga detaljer till. Haret lockade jag men tydligen var jag for snal med sprayen for dom holl inte alls lange.

Idag har jag som sagt storstadat, men det behovs. Och lika bra att passa pa nar vi bada ar lediga. Aven fast jag gjorde det mesta av stadningen sa fick A ta hand om disk och matlagning :) Passade perfekt!

Ska snart ata middag. Smart att jag precis tryckt i mej massa chips. Typiskt mej.
Men tro mej, maten gar ner iallafall. Det gor den alltid om den ar god. Fast en cola till skulle inte skada. Men orkar jag verkligen ga ner och handla? Hm...

Lite av klanningen och smycken fran i gar.


..Okej, jag springer ner nu. Colan ar ett maste idag. Vi hors senare,
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0