Torsdag: Stranden

Hej bloggen! NU satte jag mej vid datorn for forsta gangen idag. Woho! Det kanns underbart maste jag saga.
Idag har vi varit och badat. Jag plaskade runt i vattnet och stod pa hander som ett litet barn. Men det behovs ibland.
Men mesta tiden lag jag uppe och steekte. Laste i min bok ocksa. A hade med sej en kompis och dom simmar sa langt ut. Jag vagar inte, hahahaha. Jag har satt for manga hajfilmer tror ja. Plus att jag typ fick andingsnod mitt i vattnet, HAHAH vet inte om det var panik eller om jag verkligen var sa trott. Snacka om otranad. Nu ar  det jag som jobbar upp konditionen igen!!

Sen kom vi hem och duschade, at mat och A vilade eftersom att han jobbar natt. Jag passade pa att lasa ut min bok "gomda", nu har jag last ut den. Den tjockaste boken jag sett pa bara 3 dagar. Forstar ni att jag var fast? Sjukt bra var den! Nu har jag borjar pa en ny, "Den lilla fangen". Jag har last den forrut, men det va ganska lange sen. Den handlar om en tjej som lever som sin styvfars slav under manga ar. Hon blir bade fysiskt och pykiskt misshandlad, sexuellt utnyttjad. Hemskt!

For en stund sen gick A till jobbet och jag foljde honom en bit for att ga och kopa mjolk och cookies. Det ska jag mysa med ikvall med nan bra film tror ja. Vilken det bli vet jag inte, men jag har iallafall en del att vaja mellan.
Nu har jag precis diskat upp den sista disken och bytt sangklader. Skont!

Hahahahaha Anna, jag glomde bort det iallafall. Eller nej, A akte och betalade dom i morse medans jag snarkade vidare. Sa synd! :) Tycker vi far ta och fixa var sommar nu, nanting kommer vi pa. I varsta fall far du komma hit och vara med mej pa jobbet pa dagarna, hihi.

Ha en trevlig kvall,
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0