Torsdag

Hej bloggen! Som det marks sa har jag inte haft lust eller tid for att skriva.
Har haft lite olika moten med jobbet, det har gatt bra. Men sen har det inte hant sa mycket mer. Trakigt att skriva att man
har varit hemma, tvattat och stadat och hit och dit. Inget intressant. Darfor kanns det battre att lagga in bara bilder sanna dagar.

Nu vantar jag pa att A ska komma hem med lunch och sen ska vi ivag och bada. Typiskt att jag skulle hinna duscha och tvatta haret precis innan. Jag skickade sms och fragade om vi skulle bara eller inte, for att veta om jag kunde duscha eller inte. Inget svar pa en halvtimme sa jag hoppade in. Och 5 minuter efter sa skickade han sms och sa att det blir bad. Typiskt! Men ingen har ju dott av att tvatta haret tva ganger pa samma dag, eller hur?

Hoppas vadret i Sverige battrar sej snart igen. Ha den bra dag,
Kram

Kommentarer
Postat av: Nabila

Jag behöver hjälp, ska köpa en ny mascara men vet inte vilken jag vill ha.

Vilka rekomenderar du? www.nabilaa.blogg.se

2008-06-12 @ 16:13:28
URL: http://nabilaa.blogg.se/
Postat av: Anna

De var ingen fara med mig, du vet ju vart jag har haft ont ett tag nu.. men de är bara för att jag "känner efter" för mycket. haha!

2008-06-12 @ 18:14:50
URL: http://heyimanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0