Varm tisdag

Hej bloggen! Gud vad det ar varmt idag. Tydligen ska det bli annu varmare i morgon!
Var borta i mataffaren och vagen dit och tillbaka var olidlig. Eller ja, speciellt tillbaka eftersom jag sa barde 3 matkassar. 3!!!!
Ska snart borja med lunchen. Det blir pasta med pastasas, latmask som jag ar :) Ar inte speciellt hunrig nu nar jag kanner efter men det beror nog pa varmen. Trott och mattheten beror nog ocksa pa varmen skulle jag tro.

Ska snart satta pa en tvattmaskin, men den hoppar sa mycket och later hemskt. Ibland hoppar den sa langt att det slar i handfatet och jag ar inte stark nog att trycka tillbaka den. For handfatet kan ju spricka! HAHAHAHA.
Jag far nog vanta pa att A kommer hem fran jobbet, sa kan han rycka in fort om den hoppar ivag.

Om det inte blir bad idag sa lagger jag mej pa balkongen. Den blev skinande ren igar nar A tvattade av den. Sa det blir att smorja in sej och lagga sej pa en handduk :) Desperat haha!

Nu ska jag koka pasta, oh vad trakigt och jobbigt. Jag som sitter sa skont har nu..men men.
Skriver kanske senare, for ni vill val hora om hur det var att ligga pa balkongen och sola? Det ar ju superintressant ju!!! :)
Kram

Min lillebror Natanael ville inte synas pa kort, hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0