bloggflytt?

Tydligen sa har min blogg flyttats. Har varit krangligt att logga in hela dagen, sa det forklarar ju saken.
Idag tror jag att vi hade arets hittills varmaste dag. Men var jag pa stranden? Neeeej! Jag lag hmma och sov bort halva dagen. Skont att sova ut, men sen far jag angest av att inte inte ha utnyttjat dagen. Nu far jag verkligen se till att behalla brannan jag har lyckats med pa bara 4 dagar. Riktigt nojd!

Nu kollar jag pa Star Hellas, Miss Hellas och Miss young pa tv och forsoker packa lite samtidigt. Jag och A ska namnligen aka till Ioannina i tva dagar. En liten snabbis, men samtidigt skont att komma bort lite innan jobbet borjar ordentligt. Hoppas vadret ar lika harligt dar, Ioannina ar namnligen kant for sitt REGN haha, kul!

Maste fortsatta med packningen och sen hoppa in i duschen.
Ha en fortsatt trevlig vecka,
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0