Bytt ut colan?

Nastan sant, idag har jag hallt i mej massa juice istallet. Jag va saa nara att ta cola nere i affaren, men i sista sekund tvingade jag mej sjalv att ta juicen istallet. Lika gott om inte godare med juice. Nu ska jag bli nyttig. NOT!
Jag har precis proppat i mej massa chips. Men jag ar hungrig och A ar fortfarande pa sjukhuset hos sin pappa. Hoppas han inte blir sen. Killar har valdigt latt for att lata tiden rinna ivag utan att dom forstar det.

Vi har ju kopt motorcykel, en Suzuki. Kommer inte ihag vad den heter exakt, inte riktigt min grej det dar. Men idag lyckades vi iallafall salja moppen, TILL EN SOM INTE ENS KAN KORA DEN. Det ar sant. Han lamnade den i stan och ska hamta den i morgon med nan van, hahahahaha. Men men, det viktigaste var ju att han gav summan vi ville ha for den :)

Min kottgryta blev god faktiskt. La i lite rod paprika ocksa. Fort och enkelt :) Ska varma upp och ata snart, dvs om min lilla plutt vill komma nangang.
Idag har jag varit riktigt hungrig heeela dagen. Vad ar det med mej? Nog for att jag brukar ata mycket, men sahar? Herregud!

Anna, jag maste komma hem snart sa vi kan ga till Konsum, 7eleven, godismonstret, kinaresturangen och sen hem. Sa Alex kan filma oss och skratta at oss nar vi kakar allt igen. "Far jag se nar du tar en riktig tugga nu da, kom igen" HAHAHAHA!

Eller ata kakor klockan 04:00 nar vi ska upp 07:00 till skolan. HAHAHAHA!
Saknar dej och vara stunder saaa mycket!

Nu ska jag ata en bit sockerkaka.... bara en bit.. kanske tva, men inge mer hahaha! :) Men vad sa vi senast i morse? Ata bor man annars?... dor man!

#Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHAHA BÄSTA!

2008-05-08 @ 23:01:38
URL: http://heyimanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0