Ensam hemma

Jag gillar verkligen inte att vara ensam hemma. Jag blir uttrakad sa himla latt. Ibland kan det vara skont, men bara en stund. Oftast ringer jag till alla jag kan och blabblar skitlange bara for att tiden ska ga eller for att jag ska bli trott.
Som nu t ex, alskling jobbar kvall, han kommer alltsa hem kl 06.00 och det finns ingenting pa tv. OH vad trakigt!

Det som ar tur ar iallafall att jag slapp svalta, haha. Delivery var oppet sa vi bestallde hem pizza. Sjalvklart sprang jag ner till affaren och kopte cola ocksa, annars funkar det inte!
Juste nu tycker jag valdigt synd om lilla mej, mamma orkade inte prata med mej for hon skulle se pa nyheterna. Men jag da? Hallaaa!

I morgon ska jag pa praktik. Maste vara dar klockan 10.00 sa jag borde inte ga och lagga mej for sent. Men jag maste leta fram klader ikvall for det har jag inte tid med i morgon bitti och sa maste jag duscha. Juste, jag provade ett nytt shampoo och balsam igar kvall fran Nivea. Jattebra va det!
Jag sag i en modetidning att det ska finnas shampoo/balsam och natt spray som tydligen ljusnar upp haret, det maste jag prova. Jag forvantar mej ingen jatteeffekt, men det kan vara roligt att prova istallet for att springa och bleka slingor, det blir ju anda lite solblekt nu pa sommaren. Det maste testas!
 


Ska se om jag hittar nan dvd jag inte sett pa lange. Annars lagger jag mej under tacket igen med surpuppa tarar Hahahahaha! Sorgligt? Jag vet, men just nu vill jag bara att det ska bli morgon. Jag hatar att sova ensam.

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0