Serie, mus och blond

Tjoho! Nu har jag precis tittat klart pa min serie Erotas. Tror det var det sista avsnittet. Jag ar sa javla kanslig, jag grater alltid till den serien. Jag grater av lycka och av sorg. Jag vet att jag ar tragiskt larvig, men sanningen maste fram HAHA.
Men en familj skulle flytta till London och en annan tjej berattade for sin man att hon var med barn. Ah, svart att frosta kanslan om man inte foljt serien varje dag i flera ar som jag hahahaha.

Jag har iallafall hunnit ata tusen ganger sen i morse, kakor, Chicken Wraps, korsbar, persika, potatis kott och bearnesas. Ja min mun har varit i ett standigt tuggande :)

Jag har ju som ni redan vet varit i Ioannina i tva dagar, inte gjort sa himla mycket. Mest varit ute och atit eller fikat. Var och kolla pa min kusins nybygda hus ocksa. Trevaningsvilla med tva jattestora terasser och balkonger. Helt underbart kommer det bli :) Basta ar att loftet kommer vara mitt.
Vi kom hem nangang i natt, runt tre skulle jag tro. Jag var sa trott att jag inte ens kollade pa klockan. Vaknade i morse och da betalade vi in det sista for motorcykeln och sen var vi och betalade hyran. Jag sager sahar, jag trodde att jag skulle smalta till en pol pa marken. Sa varmt var det! Hur varmt ska det vara juni - juli - augusti da? =/ Thank God for aircondition.

Anyway sa akte A till jobbet kl 13:30 och jag satte igang med stadningen. Det var inte sa mycket, mest att damma av, damsuga, tvatta klader och torka golvet. Jag brukar stalla skurhinken ute pa balkongen nar jag ar klar for det blir sa fuktigt i badrummet med den. Sa nar jag jag slutligen skulle torka golvet sa tyckte jag att det luktade jag ackligt ur hinken, sa hemsk att jag fick 10 kvaljningar sa jag hallde ut vattnet fort som bara den. OCH GISSA VAD SOM LAG I HINKEN?! EN MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS! EN DOD MUS!!!!!!!!!! Den maste ha hoppat i och sen inte kunnat ta sej ur och drunknat. Jag hade alltsa vatten kvar i hinken. Det var hemskt, stackars lilla musen. Men jag forstar inte vart den kan ha kommit i fran. Men men.. vidrigt var det iallafall!

Over till mitt har nu. Jag ar sa himla dum ibland. Jag vet att nar jag ska exprementera med mitt har hemma sjalv sa blir jag aldrig nojd. Men hursomhelst sa vaknade jag i forrigar och hade ingenting att gora. Sa jag tankte att jag gar och koper en harfarg och ljusnar upp min utvaxt lite iallafall. MM right! Skulle aldrig gjort det for min utvaxt blev ORANGE! Jag fick panik och svimkansla. Jag lovar, mina ben darrade. Sa jag gick runt i min otroligt sexiga keps hela dagen. Pa eftermiddagen nar alla affarer och sant oppnade igen sa gick jag upp till en frisorsalong som nyligen oppnat och visade mitt har och fragade vad hon kunde gora. Och det hon kunde gora var att lagga slingor. Sa 16:30 satt jag i stolen hos frissan, som tur nog lyckades fa nagot snyggt ur det otroligt hemska!
Okej det blev liiiite blondare an vad jag onskat fran borjan, men det funkar.

Personligen trivs jag battre i ljust har, sa hellre att hon fick gora lite fler slingor an att lagga nan jattemork farg som tillslut blir rodaktig av sol och bad. Nej nej tack! :)  
Nu ska jag se om kladerna pa balkongen har torkat, det blir sa himla stelt av solen =/, har haft i halva skoljmedlet och anda ar handukarna harda. Kul!

Ha en fortsatt trevlig kvall,
Kram

  





 


Kommentarer
Postat av: Z

De e jätte fint Dina.

Sådär jag vill ha :D

Kanske ska skriva ut bilderna på dig o visa för frisören haha..



Puss!

2008-06-01 @ 01:06:22
URL: http://biimbiim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0