:)

Nu kanns det lite battre. Tittade lite pa teve och glomde for en stund bort allt som stor mej. Jag kom pa att jag far ta itu med det nar den tiden kommer. Det ar ingen ide att sitta och reta upp sej pa saker man anda inte kan gora nanting at just nu. Eller hur? :) (ska forsoka att halla kvar den tanken)

Meeeen, vad har ni haft for er idag? Jag har bara slappat hemma, skont faktiskt. Duschat, plattat haret och malat naglarna. Det var det! Hoppas ni haft det roligare.

Ska ga och lagga mej i tid idag, kanner mej redan valdigt trott. Jag brukar faktiskt lagga mej i sangen och lasa. Dricka natt varmt, t ex varm oboy eller te. Det ar valdigt avkopplande. Skont att vara avlappnad, jag somnar snabbare och lattare da. Annars ligger man och vander och vrider och somnar aldrig. Vet ni vad det varsta ar? Nar man ar jattetrott men kan verkligen inte sova. Jag har lange funderat pa varfor det blir sa? Visst ibland ligger nan tanke dar och skaver, men ibland inte. Da ligger man och vrider sej och man nastan spanner ogonlocken utan att man tanker pa det. Man ar spand i hela kroppen. Och nar det ar sa och man val somnar sa vaknar man anda 100 ganger under natten. Vet ni vad jag menar? Brukar ni sova daligt ofta? Jag kan sova oroligt i flera dagar utan att veta varfor.

Nu ska jag satta pa tv:n och sa om det ar nan bra film, annars laser jag lite ur boken "Anhorig" som jag laser just nu. Mamma skickade tre stycken pocketbocker till mej. Isprinsessan - ar den kriminalroman.  Mias hemlighet - ar skriven av hon som Gomda och Asyl handlar om. Men den boken har hon skrivit utan hjalp av Liza Marklund. Handlar om henne liv nu. Dom ar jattebra!

Nej men nu ska jag sluta babbla!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0