Fredag

God morgon, god morgon! :)
Har precis varit och handlat frukost. Ska varma lite mjolk, gillar absolut inte de grekiska mjolken. Men om man varmer den och haller i en tesked socker sa brukar det funka :)

I MORGON BITTI KOMMER MIN MAMMA OCH MINA BRORSOR!!!!!!! Jag far fjarilar i hela magen nar jag tanker pa det. Antligeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!
Maste stryka all tvatt, finns absolut ingen plats att ha sant liggandes nu nar det ska vara madrasser och sangar overallt. Sen maste ju saklart lagenheten damsugas och dammas av lite extra. Forsta gangen mamma kommer hem till oss, sa... maste ju visa att jag klarar av att halla rent iallafall. Det vet mamma egentligen redan eftersom att jag blir acklad av allting. Minsta smula i min sang sa far jag panik. Byte disktrasa varannan dag. m.mHahahaha!

Nu maste jag ata frukost och borja med stykningen innan A kommer hem. Tydligen sa ska hans kompis ata lunch med oss idag. Men vad ska man hitta pa till lunch da? Hm...
Tanker, tanker...

#Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0