God morgon!

Jag har varit vaken sen klockan 11:00 men min kare van Datorn fick vanta en  stund :) Laste lite skvaller tidningar som min mamma hade med sej. Ni vet Se&Hor och dom dar. Jag alskar att lasa skvaller haha.
Jag har dromt jatteskumma drommar hela natten, ni vet nar man vaknar upp och bara kanner "ah tur det var bara en drom". Sa underbart att vakna upp och kanna sej trygg, hihi.

Vad ska ni hitta pa idag? Jag ska ivag pa ett mote pa mitt jobb. Vi ska ta fram lite nya produkter och dom vill att jag ska vara med och valja. Disskutera lite om vad vi tror kommer salja bast och vad som gar att jobba med. Vissa produkter ar verkligen svindyra. Vissa kramer gar upp mot 1000 lappen, men da ar dom riktigt bra. Jag trodde inte pa sant innan jag provade mina produkter. Helt sjukt hur bra dom fungerar. Dom dyra kramerna har san effekt att dom fortsatter brannan efter solariumet. Den verkar i 24 timmar :) Vara kunder solar bara mellan 4 - 18 minuter. Alltsa, mindre solarium och mer branna med dessa kramer. Stort plus!

Maste leta fram mina papper om produkterna jag fick hem forra veckan. Jag har last lite om dom och kryssat i dom jag tycker verkar bra. Men sen idag ska vi fa se dom ocksa och hora av tillverkarna hur dom fungerar och sa. Sa da kanske jag andrar mej helt, vem vet.
Nu ska jag ta en dusch och sen borja gora mej i ordning. Maste fa i mej nan lunch ocksa.

Ha det sa bra,
Kram


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Godmorgon! :)

2008-06-01 @ 09:50:50
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0