God morgon!

God morgon/dag :) Har varit vaken sen klockan 10:00 men haft lite att gora.
Forst var vi och hamtade ett papper som intygar att A ska skriva sitt prov i morgon, han ska ta motorcykelkorkortet. Sen akte vi och fixade samma till mej. Nu javlar ska jag ta korkort =D Bilkorkort for min del. Om vi lyckas salja var bil till ett bra pris sa ska vi kopa en liten bil till mej ocksa. Nu kanner jag mej motiverad hahah.

Nu sitter jag och letar lagenhet. Vi vill ha storre, rattare sagt vi behover storre. Jag har kopt en tidning som ar full lagenheter som hyrs ut, jobb och sant. Det finns manga. Vi behover en lagenhet med ett sovrum (kok och vardagsrum far garna vara tillsammans), badrum, fin balkong,frash(nytt?) parkering, inte for dyr och i ett bra omrade. Hahahaha! Lycka till sager jag bara.
Det jobbiga med deras annonser ar att det inte finns nagra bilder. Sa man maste ringa och bestamma tid och dag. Det maste ju sjalvklart passa bada och sen om det ar fler lagenheter tar det ju ar och dar.
Okej, visst sager inte en bild allt, sjalvklart vill man alltid aka och titta, men vissa ser man direkt att det ar ingenting for mej eller sa tycker man att det ser ut att vara natt att titta pa.
Men nu maste man aka och kolla ALLA. Mycket jobb men samtidigt ganska roligt :)

Hade tankt att aka och lagga mej pa stranden en stund med nan bra bok. Men jag orkar inte ga till bussen hahaha. Gor det kanske i morgon nar A har skrivit sitt prov :) Vad ska jag gora idag da? Det blir slappt. Har kant mej lite halvkonstig i tva dagar. Trott och seg.. illamaende och ingen aptit. Blaaa! Har satt pa en tvattmaskin som ska hangas om en stund och sen blir det bara tv idag tror ja.
Pa kvallens meny star det Gyros. Orkar inte laga nanting sa det blir bra :)

Eurovision tyckte jag var ratt trakigt igar, jag sag alla bidragen men gick och la mej nar rostningen borjade. Orkar inte se alla 43 lader som ska rosta. Sa blir man anda bara irriterad for att dom rostar sa himla konstigt.
Grekland kom ju riktigt bra till, men Sverige kom ju pa 18 plats! Visst var hon inte bland som basta, men battre fortjanade hon.

Nu ska jag leta vidare i min tidning
Ha en bra dag, Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0