God morgon!

God morgon! Kanns skont att vara uppe tidigt. Inte for att jag har nagot speciellt att gora, men sover man bort halva dagen blir man sa seg.
Sen kan jag inte sova ordentligt nar A inte ar hemma, han gick upp klockan 06:00 for att folja med sin pappa till sjukhuset. Han ska operara sej i morgon eller pa torsdag. Men inget allvarligt som tur ar =)

Jag ska kila ivag till affaren och kopa partyhattar och lite annat roligt. Min alskling fyller namligen 24 ar i morgon. Han ar inte speciellt glad och tycker att han borjar bli gammal, hahaha. Min lilla plutt!
Och om fem dagar fyller min basta van Anna ar, trakigt att jag inte kan vara dar och fira hennes 20 arsdag.

Funderar pa om jag ska ga ner till frissan och bestalla en tid till slutet av veckan. Skulle verkligen behovas bade slingning och liiite klippning. Jag hatar att klippa haret, det kanns sa kort fast dom bara klippt av 2 cm hahaha.
Nej men jag vill inte ha blondblonda slingor sa att man ser blond ut, utan mer guldiga som bara ljusnar upp lite grann.

Sadar vill jag ha det igen, lite halvblont. Alltid finast att visa att man anda ar brunharig egentligen. Blondera hela haret skulle jag aldrig kunna gora, det passar mej inte. Men kommer nagon frisor lyckas? Jag som bara litar pa min kusin, hon gor mej alltid nojd. Andra frisorer missnojd...jobbigt det dar. Hur kanner ni nar ni varit hos frisoren? Oftas nojda eller missnojda?


Kommentarer
Postat av: Dimitra

Se efxaristw polu!

2008-05-06 @ 15:16:50
URL: http://mjukiish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0