God morgon!

Hoppas ni har sovit gott. Jag sov bra till klockan 06:00, sen gick alskling upp och skulle till jobbet. Efter det dromde jag jattekontsiga drommar och vaknade varje timme..
Men nu ar jag iallafall uppe. Har diskat lite, kan inte ha massa disk nar jag ska laga mat senare. Tankte att jag skulle gora nan kottgryta med ris. Det blir natt enkelt som att slanga i matlagningsgradde med lite soya :) och nan god sallad till det.

Har sitter jag och snackar om lunch/middag nar jag inte ens har atit frukost. Men saken ar den att jag glomde kopa Coco Pops, ooooh vad jobbigt. Sa nu maste jag antingen kla pa mej och ga och handla eller helt enkelt ata natt annat. Inte for att jag vet vad det skulle vara sa det blir nog ivag till affaren. Latmask som jag ar orkar jag inte ens tanka tanken pa att ga ut redan nu. Men ata bor man annars dor man!

Sitter och kollar pa morgonprogram, dvs det anda greklands kanaler visar till klockan 13:00, sen ar det nyheter och SEN borjar det lite roligare programmen. Vad ska man hitta pa tills dess?

Grattis Zabina till jobbet, antligen! Hoppas du trivs och att allt gar bra nu. Det var jobbet i djursholm va? :) Vad glad jag blir for din skull

Nu ska jag tycka synd om mej sjalv i 5 minuter till for att jag maste ga och handla sahar tidigt och sen gar jag, haha.
Ha en bra dag!
#Kram

image80

Kommentarer
Postat av: Amaia

Hej och tack!

Du kan registrera dig på playlist.com och därefter bygga upp en playlist. De har tusentals låtar att söka på. Sen när du är klar så får du HTML koden, och den behöver du bara klistra in i bloggen, vips. :) Lycka till!

2008-05-08 @ 11:50:15
URL: http://amaialayla.blogg.se
Postat av: Z

Tack gumman! =)
Japp, de är
jobbet i djursholm =)

2008-05-08 @ 15:55:53
URL: http://biimbiim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0