God morgon

Ska snart borja gora mej i ordning och ta bussen till stan. Jag ska traffa en kompis, kolla i lite affarer och ta en fika. Men vad ska man ha pa sej? Oh! Alltid samma problem.. vadret verkar okej, men shorts blir det inte. Jag ar sa frusen av mej haha. Far val rota lite till i garderoben.

Idag fyller min alskade kusin Rebecca 13 ar, redan tonaring! Grattis gummsan!

Har sagt i flera dagar nu att jag behover kopa nagellack. Men det  blir aldrig sa.. sen nar jag val ar i affaren kanns det som om jag har alla farger jag gillar. Anda vill jag ha ett nytt, haha komplicerad jag ar!
Maste kopa en ny 'make up svamp' och en mascara. Sa det verkar som jag far tillbringa eftermiddagen till att leta prylar till 'mitt andra ansikte'. Annas mamma brukade saga sa till mej och Anna nar vi vaknade pa morgonen och var sminkade och klara. "jaha tjejer, har ni satt dit ert andra ansikte nu?" HAHAHAHAHAHA! Foresten sa ar Annas forladrar mina idoler, roligare far man leta efter jag lovar!

Nej men nu maste jag leta klader, annars kommer jag bli jattesen!
Ha en underbar dag,
#Kram


Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHA, juste! men vafan.. nu har jag också börjat kalla de för mitt andra ansikte!
på vintern ser de fan inte ut som oss när vi är utan vårt andra ansikte!! hemskt. hahahaha

2008-05-12 @ 16:30:18
URL: http://heyimanna.blogg.se
Postat av: Anna

shit vad den där veritionen är dålig av "secret combination". den går skit trögt ju.. och mörk röst? :/ är de ens kalomoira som sjunger? hm.. haha

2008-05-12 @ 21:06:16
URL: http://heyimanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0