God(?)morgon!

God morgon :) Har sovit lite halvdaligt, ni vet nar man vaknar varje timme och kanner sej rastlos? Sjukt!
Men, jag gick inte upp forren vid 10:00 och at frukost. Sen gick jag upp till kyrkan har uppe, kande att jag behovde det. Man blir sa lungn av att vara i kyrkan.

Sen gick vi och handlade lite, storhandla far det bli i morgon. Eftersom vi far besok pa lordag, vi blir namnligen 3 personer till hemma och da behovs det ju lite mer mat i huset. Hihi!
Sa trakigt att molnen typ har tagit over. I morse var det helt molfritt men nu ser jag att dom borjar komma igen :(
NEEEJ!

Min chef ringde mej i morse ocksa och sa att allt ar i stort satt klart, bara elen som ska dras. Ska dit nasta vecka (troligen) och se hur det ser ut. Spannande spannande!
Pa tal om det sa maste jag ocksa sola, skulle egentligen gatt idag men jag har gjort illa benet pretty bad sa det gar inte..

Ska snart hoppa in i duschen och sen platta haaaaret. Jag har sett ut som en pudel i tva dagar, men haret behover vila fran fonen och plattangen ibland :) Fast jag ar inte sa duktig pa det!  Istallet lurar jag mej sjalv med att alla min produkter hjalper och skyddar mitt stackars har.

Nu ska jag ata kalamata olilver.. MM!!! ;D

#Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0