Grattis min alskling!

Idag fyller som tusen ganger tidigare sagt min alskling 24 ar. Trakigt nog har vi inte hunnit fira nanting. Jag sprang ner och kopte en liten mini bakelse och satte ljus i morse. Tydligen maste man forbestalla tartor har. Hade ingen aning om det. Men men.. tanken som raknas eller hur? :)
image79

Idag var jag pa praktik. Skulle vara dar klockan 10.00, HEJ! Klockan tjugo i letade jag fortfarande efter busshallsplatsen liksom. Javla buss! Det akte varsta omvagen, men som tur var sa var det helt trafikfritt sa jag va framme efter 40 min. Val dar gjorde jag ingenting. Forstar ni att jag stressade upp klockan halv 8, hann inte ens ata frukost fast min stackars mage skrek efter mat, letade i 40 min efter busshallsplatsen och val dar finns inget att gora. Och tydligen ska jag dit 2 - 3 ganger till. Jag menar, why? Men jag maste vara en duktig flicka och aka dit iallafall, jag behover ju inte precis jobba ihjal mej, hihi.
Dagens tips: Om du ar osaker pa hur du ska aka nagonstans sa kolla upp det senast dagen innan, ett stort plus jag lovar.

Jag har inte gjort sa mycket mer intressant idag. Det ar sa himla trakigt vader, molnigt kallt. Efter praktiken och alla sma arenden akte jag hem och at och sen vilade jag i 2 timmar. Skont!

Nu ska jag ringa tillbaka till mamma, vi pratade for en stund sen men hon fick panik pa deras telefon som surrade jattemycket sa hon skulle leta reda pa den gamla telefonen och koppla in den. Nu ska vi se om hon lyckats!
(10 dagar kvar till ni ar har nu)

Ha en fortsatt trevlig kvall, om nanting intressant dyker upp upptaderar jag genast om det. Hall utkik, hahaha!
#Kram


Kommentarer
Postat av: Dimitra

Gratta honom från miiiig! haha , puss

2008-05-07 @ 19:36:27
URL: http://mjukiish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0