Hej!

Hej pa er! Har inte speciellt mycket att saga om dagen. Har varit riktigt slapp. Fixat lite bland mina klader, rensat ut som som jag tyckt synd om, finns massor man aldrig anvander och aldrig kommer att anvanda men man tanker ofta "ah, nan gang kommer den nog till anvandning, da kommer jag angra att jag slangde den". Men sanningen ar att den aldrig kommer till anvandning.

Ska ta en dusch alldels strax. Men forst tankte jag springa till affaren har nere och kopa en eller tva eller tre eller fya Twix och cola i burk alltid. Lite lojligt kanske, men jag tycker den ar mycket godare da, haha.

Skulle behova fixa mina naglar ocksa. Nagelforlangning vill jag inte ha for jag stor mej pa langa naglar oftast. Sa det blir bara nan fin sommarfarg pa dom =).
Forresten sa provade jag produkten man anvander pa kroppen i solarium, men satt pa balkongen. Vilken effekt! Valdigt bra mase jag saga.. anvander man den ar man brunis pa nolltid! Harligt!

Nej nu maste jag ner och handla. Coca Cola here I come!!!

#Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0