Helg!

Hej pa er! Oj igar va jag inte inne pa datorn nanting, nytt rekord for mej. Haha! Datan brukade vara min basta van. Men nu har jag faktiskt haft massor att gora. Kanns otroligt bra maste jag saga.
Igar var jag som tidigare sagt pa praktik. Det var riktigt roligt faktiskt. Det var en annan tjej dar, yngre och battre. Hon visade och larde mej massa saker, fick hem lite papper som jag ska titta pa till nasta gang jag ska dit.
Mitt 'stalle' oppnar troligtvis inom 10 - 15 dagar. Hoppas pa ett satt att det drojer lite till, skulle sa garna vilja vara ledig nar min mamma och mina brorsor kommer den 17 maj.  Maste halla tummarna!

Sen gick vi runt i affaren, jag vill ha ett par nya solglasogon men hittade inga jag kande 'wow' for. Sa det blev inga igar. Sen akte vi och handlade mat, lagade mat, at maten och sen vilade vi en stund. Nar vi gick upp kande jag mej jatterastlos, sa vi akte och kollade pa motocykeln vi ska kopa. Jag tycker sant ar valdigt trakigt egentligen, men tanken pa att JAG ska sitt pa den ar ju annorlunda. I love it!
Sen akte vi hem och at igen, HAHA. Men det hade faktiskt gatt manga timmar sen sist och sen akte vi hem till an kompis och kollade pa film. Den nya med Jessica Alba. Den var helt okej :)

Satte mej precis vid datan faktiskt. Jag har stadat lagenheten. Jag damsuger varje dag ,jag blir jatteacklad annars,men idag kandes det som att det behovdes lite extra mycket :) Pa tal om stadning. Alsklingens pappa kanske komma hit och sova pa mandag. Han ska operera sej och saklart sa ska han sova har. Skulle aldrig lata honom ta in pa hotell eller nanting. Men da maste allting fixas ordentligt. Det ar absolut inte skitigt eller sa nu, men ni vet ju att man vill impa lite extra ;) haha!

Det ar underbart vader idag, sommar! Men jag ska slappa lite till framfor datorn och sen ska jag duscha och ta en liten promenad med min mp3. Mysigt!
Maste ga forbi mataffaren ocksa eftersom att det som varje sondag ar stangt. Normalt. Men det ar sa har nere just for att dom inte har tillrackligt med personal. Varken i mat eller kladaffarer. Och alla maste ju fa ledigt... trakigt iallafall.

Lagger in en bild pa min alsklingstroja jag ska ha pa mej idag, haha, jag vet att ni vill se den ;)

image63




Kommentarer
Postat av: Z

Haha riktig Dina tröja :D
Söööt

2008-05-03 @ 15:01:14
URL: http://biimbiim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0