Hemma efter en stressig dag

Hej pa er! Antligen ar jag hemma. Jag ar helt slut, bara tanken pa att jag maste laga mat ar hemsk.
Vackarklockan ringde klockan 08:45. Da skulle vi forst till banken och betala lite rakningar, sen kolla bromsarna pa motorcykeln, efter det aka javligt langt for att fixa bromsarna. Nar vi var klara dar var klockan redan 12:15 och A borjar jobba 13:30, tank pa att vi var langt hemifran och vi skulle hinna till var 'sparbank' ocksa. Sen var det hem fort som sjutton och ata fortare an sjutton och sen pysa ivag.
A korde mej till busshallsplatsen, som jag idag visste vart den lag, och sen bar det av till praktiken.

Bussresan hem var inge vidare. Forst och framst var det vaaaldigt varmt inne i bussen, och SEN satter sej en kille brevid mej och han luktade fotsvett, vanligt svett, alkohol och cigarettrok. Inte nog med det sa kommer det in nan med sandar billig och stark parfym. Dar skulle jag sitta i 40 minuter! Jag trodde jag skulle svimma.

Det som ar lite roligt ar att i Glyfada dar jag praktiserar sa klar alla sej som om dom ska pa fest, aven fast klockan bara ar 10 pa morgonen. I vanliga fall brukar jag fixa mej liite extra eftersom att man vet att folk stirrar pa en annars. Men sa idag sa kande jag for att ha riktigt stoora byxor pa mej, langt tajt t-shirt och min madonna kofta. Ni vet dom Madonna hade designat for H&M i vintras? Och stora runda orghangen.Jag sag ut som en hipp hoppare. Det var sa kul att se allas reaktion, men kande t o m blickarna i ryggen, HAHAHA.

Nu ar jag hemma och har precis stadat lite grann. Vi hade sa brattom tidigare att vi lamnade lagenheten i kaos.
Men nu ser det fint ut igen :) Men snart maste jag gora nanting att ata, jag ar vralhungrig. Men jag maste vila en liten stund forst (trycka i mej lite barbeque chips ocksa).

Nu ska jag ringa och se om mamma har kommit av baten. Hon akte till åland med jobbet i morse, pa en tolvtimmarskryssning. Jag sa att hon skulle halla sej nara livbojarna iallafall hahahha :)
Jag tycker att det ar laskigt att aka bat, eller ja pa kvallen iallafall. Natt jag gillar annu mindre ar att flyga. Dom dar javla luftgroparna. Oh!

#Kram
image83

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0