..hemma

Nu har jag precis duschat, det blev en riktig ångbastu inne i badrummet. Men jag maste ha kokhett vatten. Oh vad jag saknar att ha badkar, och jamt varmvatten. Det ar ett stort minus for grekland. For det forsta att man inte kan anvanda sa mycket vatten eftersom det blir svindyrt och sen att man maste varma upp vattnet innan man ska duscha, och det racker inte speciellt lange heller. Sa det blir alltid stress i duschen om man ska hinna med allt.. ingen direkt avkoppling.

Nu haller jag pa och gor varm Oboy, sa gott! :) Maste nog och kolla mjolken nu, kanske hela koket brinner.. not good!

#Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi tack så mycke !! :D

2008-05-08 @ 00:57:27
URL: http://mami89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0