@home

Tjabba tjena halla! Nu har jag precis kommit hem, va och lamnade en kompis pa busstationen. Hon var bara har en liten stund, vi at frukost tillsammans och snackade lite skit som vanligt.
A ar pa jobbet, har ingen aning om nar han kommer hem. Tidigast 18:00 skulle jag tro.

Idag verkar bloggen fungera som vanligt iallafall, far val se om inlagget publiceras eller inte. Igar hade jag skrivit ett laaangt inlagg och nar jag skulle spara & pumblicera sa blev jag utloggad. Sur? JA en aning!

Gud vad jag har blivit lat, magen skrek efter mat i morse och jag orkade inte ens plocka fram frukost och inte ens tanka pa att plocka undan den sen. Vad ar det med mej?
Risk att jag later som en riktig lat snorunge nu, men jag onskar verkligen att jag hade nan som lagade maten at mej, plockade undan, diskade, tvattade. ALLT! Tank, det hade man i flera ar...utan att vara tacksam eller att hjalpa till lite mer. Tack mamma! :)

Oh, hoppas vadret blir finare till pa lordag. Det ar molningt men varmt. Jag vill ju att mamma och brorsorna ska fa se lite sol. Men ar det varmt och inte regnar sa funkar det iallafall.
Mamma sa i telefon att jag har massa klader hemma jag har glomt. Nar jag bad henne namna lite ur garderoben undrar jag vad jag tankt med? Jag forstar inte hur jag kunnat glomma ta med mej sant jag brukar anvanda ofta. ANTAR att jag trodde jag skulle kunnat komma hem och ta det sista, men det blev inte riktigt sa. Tur att mamma och brorsorna inte utnyttjar alla 60 kg dom far ga pa med, sa kan hon ta med sej mina saker.

Nu ska jag ta in kladerna fran torkstallningen pa balkongen, inga regnskadade klader tack! Hihi!
#Kram


Kommentarer
Postat av: Anna

om Tisdag: Tack jag är supernöjd med byxorna/väskan!
ja, jag har ju de.. eller jag vet inte, har inte riktigt förstått att jag åker imorgon.. men jag blir alltid så nervös senare på kvällen.. nu ska jag packa (lite) HAHA..

2008-05-14 @ 18:03:32
URL: http://heyimanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0