ilska!

image65

Nanfjskfsndfkndfgknsldawd\wlere ete[]rt;lw]\[s;f\a.wed'aqmflkngjrg efwkemrkafda asjbfskbfksnflad;lamflmsgkjnbdfg dserfgwkernglemg;s ;oglmr
dnopgd;lgmdkgmdlgmdlgmlmgdlmdgdkgmdkmgdmgdmglkg
ndjgndjngssjfnhsdnfskfnanfknfksgkdfnadna
ngdljgndjngdljngdjdkamdaskfndf sm fks s fknf kdnfskn
fsknfkjdnfjdnfkdjnfksnds,d s,f kdg jfgksn
f dkjgm sdmf smfsdrgdkgslfnalskfnldnflsmtglnt


Ursakta mej, men jag ar valigt irriterad just nu.Kanns skont att bara trycka haaaart pa tangenterna (haha!) Kan saga att en viss person ska vara javligt glad over att inte ha fatt en sko i ansiktet igar. Det var javligt nara kan jag saga. Mitt blodtryck har nog aldrig varit sa hogt. Hade man matt det hade mataren sakert sprukit.
OH vilka javla idioter det finns. Okej existera, men stor nan annan, jag ar inte ratt manniska for sant for tro mej att nasta gang kommer du inte undan fuling!

Blogg.se verkar ha problem ocksa. Seeg eller error. WHY ME?!

image66

Kommentarer
Postat av: Dimitra

haha, ti epathes re paidaki mou? :S

2008-05-04 @ 21:49:18
URL: http://mjukiish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0