Matt och belaten!

Sadar, nu har jag atit mej riktigt matt. Tror att jag spricker snart, haha. Sa sager jag alltid, sen ar jag hungrig igen om nan timme. Men da har jag min lilla twix som vantar..

A var hemma och at i stress som vanligt, sen var det bara ivag fort som bara den till jobbet. Han ar alltid sen till jobbet haha. Nar han ska vara dar sa aker han hemifran. Bra va? Och jag far alltid panik nar han ska kora mej nagonstans for jag hatar att kommer sent, pinsamt. Men han kommer alltid pa massa saker han ska gora innan vi kan aka. Nar han ber mej vacka honom en kvart innan vi ska aka da forvantar jag mej att han bara klar pa sej, borstar tander och sa ar vi klara att aka. NEJ NEJ, sa ska vi ata frukost och rengora bilfonsterna. Och jag kokar och pyser av ilska. Hahahaha, min lilla alskling, du maste lara dej att planera tiden battre.

Egentligen ville A ta med sej datorn till jobbet, och da blir jag ledsen. Datorn ar ju liksom min anda 'van' har nere. Jag kanner mej annu mer ensam da, haha. Sant!
Men efter att ha overtalat honom om att vi faktiskt inte har nan film han inte sett, att han anda inte kommer ha internet och att batteriet kommer do inom 2 timmar sa fick jag ha kvar den. Min basta alskling!
I morgon fyller han som sagt ar, men det blir bara litet firande eftersom att han maste vara hos sin pappa. Men jag koper tarta efter praktiken i morgon pavag hem :) Det blir bra!

Min cola ar slut nu ocksa :( men jag ska inte kopa en till, maste borja sluta dricka det varje dag. Byta ut mot juice eller iste iallafall :) Vad dricker ni helst nu pa sommaren?

#Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0