Min dagliga dos

Sadaaaar, nu har jag varit nere och kopt tva twix och en coca cola, i burk sjalvklart. Kanske later lojligt, men jag AR beroende av att dricka minst en cola om dagen. Haha, nej men det ar mest en inbillning. Maste sluta med det nu nar varmen kommer och byta ut den mot minst tva vattenflaskor. Men det ska nog inte vara nagra problem.
Jag kopte ocksa ljus till min alskling, en tva och en fyra. Jag har inte kopt nan tarta an, men koper jag den nu sa finns det inte en chans i varlden att han missar att den star dar inne. Jag vill ju att det ska vara en overraskning.
Hm.. maste funderara lite pa den.

A ar pa sjukhuset hos sin pappa igen. Tydligen ar hans mamma pavag ocksa. Jag tycker det var lite dumt av henne som inte akte med honom igar. Han ville ju ha sallskap och kommer behova det fran morgon till kvall i morgon. A jobbar hela natten och kan inte sitta uppe i tva dygn liksom. Hans mamma jobbar inte dom har dagarna iallafall sa varfor inte aka med sin man som ska opereras? Sa efter att A ringde till henne och berattade att han pappa var ledsen/irriterad over det tog hon bilen hit. Men man tycker ju att man kan tanka pa sant sjalv. Jag erbjod mej att byta av A i morgon, sa han kan aka hem och sova sa kan jag sitta dar i nagra timmar. Jag forstar ju sjalv att man vill ha sallskap, jag mernar han har tydligen inte ens tv pa rummet. Men men.. det verkar losa sej.

Idag har det inte varit sa fint vader som jag hoppats pa, hade tankt ta en promenad men det blev molnigt sa jag vagade mej inte ut sa langt. Kul om det borjar regna liksom. NEJ tack! Far hoppas att solen skiner mer i morgon :)

Ringde till mamma, men hon var ute och promenerade med mormor.. jag far panik nar jag ar ensam for lange, kanner att jag bara maste ringa till alla och babbla i timmar.
Nej nu hoppar jag in i duschen och tar hans om stackars, ensamma lilla mej, haha!

image71

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0