Saknad!

image94
Vilken underbar vecka vi har haft. Men det gor sa ONT att du har akt nu. Jag ville att du skulle stanna kvar. Varfor var du tvungen att aka ivag?! Jag behover dej har! Att vara med dom man alskar mest av allt pa hela jorden, tillsammans for en gangs skull var underbart.

Min lilla underbara och basta mamma, jag alskar dej mest av allt. Snalla lova att  du kommer snart igen. Jag behover ha dej har. Det spelar ingen roll hur gammal jag ar, jag kommer alltid att behova dej. Alltid vilja ha dej hos mej.. jag kommer alltid att grata lika mycket varje gang vi skiljs at.
Salla lat mej vakna upp, sag att allt bara ar en drom.. sag att du fortfarande ar har och att du ska stanna foralltid!

Ater igen, tack Mamma, Natanael och Daniel for en underbar vecka i Aten. Hoppas ni kommer snart igen. Annars ses vi i Stockholm efter sommmaren.
Jag alskar er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0