Sista praktiken

Hello pa er! Oh, jag ar sa himla matt. Jag var jattehungrig och sen nar man atit upp allt alldeles for fort sa kan man tro att man aldrig mer kommer vara hungrig. Sa kanner jag nu! Men gott var det iallafall.
Vad har ni gjort idag? :) Har ni fint vader?

Vi har lite molnigt, ganska skont i solen. Men det blev inga shorts idag, eftersom att vi akte motorcykel sa blev det annu kallare.
Jag har varit pa praktiken och som det lat idag sa var det sista gangen jag var dar. Yes! Fyfan vilka manniksor, bade personalen och kunderna. Oh! Ska bli riktigt skont att slippa dom. 

I morse upptackte jag att min Oboy nastan ar slut =O, tur att mamma kommer om en vecka. Vet nan om det finns Oboy eller natt liknade pa Lidl? Greklands egna chokladpulver gar inte att losa upp i kall mjolk =/ och sa ar det valdigt beskt. Fy!

Nej nu maste jag nog lagge mej en stund pa sangen och smallta maten kanner jag.

#Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0