Sondag @ home

Oh vad trakigt det ar med sondag, allting ar stangt. Jag blir deprimerad! Idag har jag inte gjort sa mycket, stadat lite grann. Pa tal om det sa har min skurborste dott. Dom dar tjocka "tradarna" gar av en och en, sa nar jag hade skurat klart fick jag ga runt och plocka upp dom overallt. Suck!
Pa lordag kommer min mamma med min brorsor, gud vad harligt det kanns att kunna saga PA lordag. Och inte den 17 maj :) Antligen!

Min alskling ar hos sin pappa pa sjukan, men idag ar sista dagen han ar dar. Hans pappa blir utskriven i morgon och aker hem med flyget som gar klockan 19:00. Tur att allt gatt bra.
Som sagt finns ingen bensin i Aten. Slut, slut, slut! Och i morgon ska taxibilarna strejka ocksa. Undra hur sjutton ma ska ta sej till jobbet. Jag hade nog en poang nar jag sa att man ska skaffa sej en cykel. Det ska jag gora, da kommer man sakert fram iallafall!!!
Grejen ar den att det ar omojligt att ta sej nagonstans utan bil/moppe i Aten. Avstanden ar sa pass langa att det behovs ett fordon. Suck igen!!!
Till nagot roligare,
image86
Min basta van Anna fyller 20 ar idag, GRATTIS! Ni som vill kan gratta henne pa HeyImAnna.blogg.se.  Hon blir nog jatteglad da :)

Nej nu orkar jag inte vara trakig langre, duschen vantar. Sen ska magen fa mat :)
Ha en fortsatt trevlig sondag!

#Kram


Kommentarer
Postat av: Anna

taaaack agapi, vad söt du är! s'agapw poli kai mas leipeis para poli.. kul att mamsen kommer ner nu, roligt sällskap! :D

2008-05-11 @ 21:56:59
URL: http://heyimanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0