Tidigt uppe och nya skor

Heej pa er! =) Jag blir sa glad nar jag kollar statistiken och marker att den gar uppat for varje dag. Superkul!
Jag ska forsoka vara sa intressant som mojligt, det ska ju vara roligt att lasa. I mitt liv hander det inte sa jattemycket just nu, men forhoppningsvis kan jag fa med liiiite intressant iallafall =) Annu en gang, jattekul att ni laser, fortsatt med det. Hihi!

Idag gick jag upp klockan 08:00, alltsa 07:00 svensk tid!!!!! Jag kan inte minnas sist jag gick upp sa tidigt faktiskt, maste varit nar jag jobbade i kladbutiken innan jul, da jag borjade klockan nio. Men hur som helst sa hade vi massa att gora. Forst var vi pa banken i 1000 timmar, om nagot lan alskling ska ta for att bygga klart huset. Jag satt pa en stol och snodde deras konstigt nog goda karameller, haha. Sen betalade vi lite rakningar. Akte och handlade lite i mataffaren och seeeeeeeeeeeen akte vi till stan och kopte mina alskade skor. Jag har gatt och kikat pa dom ett tag nu, men idag provade jag dom och blev helt kar. Ska lagga in bild pa dom. Dom fanns aven i svart och ceriserosa. Dom lag liten under femhundralappen i kronor =)

Sen vart vi pa H&M och bytte en troja till A som var for stor, det blev tva trojor till. Likabra nar vi anda var dar. Han behovde lite nya sommartrojor. Jattefina var dom, en turkos och en lila med natt tryck i fram.
Vad gjorde vi sen? A men sen akte vi hem och lagade maaaaaat, kyckling med potatis i ugnen. Jag alskar kyckling, tillagad pa alla mojliga vis,haha. Efter maten gick jag en liten promenad, alskling tvattade moppen. Jag ar sa avundsjuk pa dom som bor backen upp vid vart hus. Vilken utsikt. Dom ser halva aten.. utsikten tycker jag spelar stor roll. Vi ser liksom hus en meter ifran, hus at hoger och hus at vanster  Jatteroligt!

Nar jag kom hem satte jag mej pa balkongen och laste ur boken "Anhörig", den ar fangslande. Hon skriver pa ett sant fritt och lattlast satt, slanger in lite engels slang ocksa. Sjukt bra handling ocksa, verklighetsbaserad. Det ar nagot jag gillar med filmer och bocker, nar dom ar verklighetsbaserade. Det blir en helt annan kansla da. Tycker inte ni det?

Lagger in mina fin fina skor nu. Ha en trevlig fortsatt mandagskvall.
#Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0