Tillbaka till datorn

Heej bloggen!
Valdigt dalig uppdatering, trodde att jag skulle sitta vid datan nan gang under veckan. Men icke! Riktigt skont.
Dagarna har gatt sa otroligt fort. Tiden gar fort nar man har roligt, men varfor ska det vara sa? Det ar ju da tiden ska ga sakta och helst sta still.
Forsta dagen var nog den som gick mest sakta, konstigt nog. Kandes som vi hann med massor. Sen rann dagarna ivag...

Vi har solat och badat, shoppat lite och atit gott saklart! Vi lagade bara mat hemma en dag. Men det ar ju klart man passar pa att njuta fullt ut av semestern. Eller hur?
Jag har haft det sa himla bra den har veckan. Onskar verkligen att dom kunde stanna langre eller om man kunde spola tillbaka tiden och bara pausa. Vill ha min mamma har ju.
Det konstiga ar dock att nar jag pratade med mamma i telefon sa kandes det som om hon inte varit har ens. Man "vanjer" sej sa fort. Jag menar en vecka ar ingenting. Man hinner inte fatta att man har akt innan man ar hemma igen. Nasta gang mamma far du stanna minst 3 veckor, sadesa!

Morsdag i morgon ocksa.. lilla mamma :) Hoppas att du vet att du ar varldens basta mamma. Det ar du verkligen!
Saknar er nagot otroligt, kom tillbaka!

Det kanns annu mer ensamt eftersom A jobbar ocksa. Han kommer forhoppningsvis vid 22:00. Hoppas att han inte kommer senare sa att han hinner se Eurovision med mej. Inge roligt att inte ha nogon att kommentera med. Jag har faktiskt inte hort natt bidrag forutom grekland och sveriges.
A men juste, rosta grekland ikvaaaaaall okeeeeeeeej? :) For min skull! Hihi

Nej nu maste jag duscha och sa innan kvallen startar, maste vara klar innan det borjar. Nog for att det kommer vara massa uppvisningar och reklamer innan det satter igang. Men jag har ingen lust att fona haret och sant i pauser. Nej nej, nu blir det duschen.

Kom igen nu Charlotte och Kalomoira, Heja heja! Hahaha

Ha en riktigt mysig kvall!


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

låter som att du har det härligt :)

2008-05-24 @ 19:32:32
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0