Torsdag morgon!

God morgon! Jag har varit vaken ganska lange, riktigt skont att inte sova bort hela dagen. Nar det ar sommarvader sa vill man bara gora sej i ordning och ga ut.
Jag ar en riktigt barnprogramsnord, och gissa vad dom visar pa tv nu? Landet for lange sedan. Lillefot ni vet? Aah vad jag gillar dom filmerna :)

Maste rota lite i garderoberna efter natt sommrigt att ha pa mej idag, god vad mysigt! Det har jag langtat efter. Egentligen sa skulle jag passa att bo nanstans dar det ar sommar aret om. Jag gillar varmen sa mycket ocn tank att kunna baaaada nar man vill och sen sa kanner man sej bara allmant mycket frashare pa sommaren med en harlig sombranna. Eller hur?

Vad ska ni gora idag? 1 maj redan, tiden gar sa himla fort. Sommaren far garna ga saktare.16 dagar kvar till mamma kommer. Maste ringa henne sa hon hinner kopa allt jag har pa onskelista. Bl a Cafe de Paris sas, godis, Oboy, ny resvaska. Jag har haft mormors resvaska har i snart 1 ar, haha. Stackars mormor kanske vill ut och resa man vet ju aldrig.

Kanns som inlaggen blir lite trakiga nu, men det hander inget speciellt just nu.. snalla hall ut ett tag till. Snart kommer inspirationen hahaha.

#Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0