Tisdag

Hej bloggen! Jag ar fortfarande kvar i Ioannina och kommer nog bli kvar ett tag till =)
Hur mar ni? Jag vet att jag varit riktigt sed pa bloggfronten den senaste tiden. Men jag har inte haft nan inspiration alls. Okej, visst jag ka skriva att jag arhemma och ser pa tv och har lart mej hela tv tabal utantill, men det ar nog ingen som kanner att det ar speciell kul, haha.

Idag var jag iallafall uppe i stan och "tittade" lite. Det blev en troja och tva nagellack.
Vadrethar nere ar inge vidare, kallt och regnar gor det typ varannan dag ocksa. Hemskt med vinter i grekland. Visst det ar ingenting mot sveriges kyla men, Sverige ar iallafall "byggd" och anpassat efter sant vader. Har nere blir man nastan inlast nar det regnar. Allting ar liksom utomhus. Finns inget kopcentrum att ga i.. usch.

Nu borjar Grey's Anatomy sa det blir inte langr an sahar idag. hihi.

Godnatt!
Kram

Kommentarer
Postat av: bitte

hoppas du haft en trevlig helg

2008-09-28 @ 13:18:27
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

ellinida e? :) vad gör du i Ioannina?

2008-10-01 @ 13:29:52
Postat av: eleni

Vad är det för salong du jobbar i? :)

2008-10-01 @ 13:35:04
Postat av: Antonia

Geia sou!



Vrika simera to blog sou, kai fenete oraia! :)

Ama katalava kala, menis stin Ellada sta Ioannina? Leo, ama katalava, epidi tora teleftea exo ksexasi ta suidika mou! :D :D Eyw menw stin Ellada, stin Athina kai einai oraia va diaBazo pos einai i zoi ekei pano. :)

2008-10-05 @ 22:44:47
URL: http://antoniaihmemaassa.blogspot.com
Postat av: Anonym

uppdaterar du aldrig? :)

2008-10-09 @ 15:56:09
Postat av: Victoria

Vart har du tagit vägen? :( brukar läsa din blogg ganska ofta annars och det är så tråkigt när du inte uppdaterar :p Hoppas allt är bra med dig i alla fall. Kram

2008-11-21 @ 22:04:46
URL: http://victoriaohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0